Helmondse les…..   11 comments

DSCF5152

*

11 responses to “Helmondse les…..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha heerlijke wijze les. Mooi gefotografeerd Leo

    Liked by 1 persoon

  2. πŸ™‚ Leuk! En een mooie opname!

    Liked by 1 persoon

  3. Ook hier weer veel aandacht voor de lijnen in het beeld, top! Dit is dus les 1 als ik het goed heb, Leo.
    Jammer, dat de pijltjes ‘omhoog’ en ‘naar rechts’ het niet doen, zo kom ik niet op een hoger niveau.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. er had ook kunnen staan dus: ik zie, ik zie, wat jij niet ziet? πŸ˜› hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  5. Hahahhaha…een erg leuke tekst hoor Leo.

    Liked by 1 persoon

  6. Geweldig Leo, wat een leuke tekst, maar als je toch kiekt kan je het meteen op de kiek zetten, en dat heb je gedaan πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig! Voor zo ver ik weet, zijn Helmondse taallessen voorbehouden aan Wim DaniΓ«ls, dus ik neem aan dat deze fraaie tekst van hem is … πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  8. Lijkt een simpele les maar probeer dit maar eens in praktijk toe te passen πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

    Liked by 1 persoon

  10. Ahhaaaah, jij bent een typische Helmonder. Ik begrijp je gelijk een heel stuk beter!!!! πŸ˜€ πŸ™‚ πŸ˜€
    Leuk gekiekt zonder te kieken!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

