Behind the dots   10 comments

DSCF5150

*

10 responses to “Behind the dots

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele aparte opname, mooi gedaan Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik zweer het je, als ik vandaag ergens die stippen op de foto zet, kun je niet eens zien welk station het is, allemaal 1 pot nat tegenwoordig, geef mij maar de oude gebouwen terug, waarvan je direct zag… oh ik ben hier of daar…

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Fascinating photo Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik denk dat je rustig een dagje kunt gaan treinen met een fotoclubje langs diverse stations in Nederland om prachtig lijnenspel en architectuur foto’s te maken o.a. zoals deze.

    Liked by 1 persoon

  5. Hoge ISO gebruikt Leo, een beetje grove korrel, vind je niet?
    Zonder dollen: een prachtig uitgelijnde foto, knap in beeld gezet. Top!!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie gelaagde foto met een prachtig lijnenspel.

    Liked by 1 persoon

  7. ik vind hem gewoon mooi

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi en raadselachtig. Toch viel het kwartje na een tijdje kijken

    Liked by 1 persoon

  9. Heel mooi gevonden Leo.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

