“Silence “   12 comments

 Silence_HDR2

…..Silence….. ( in old style )

12 responses to ““Silence “

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is daar inderdaad nog akelig stil Leo, maar daar zal van de zomer wel verandering in komen.

    Liked by 1 persoon

  2. Lekker rustig inderdaad! Mijn ogen worden steeds naar het blauwe bord getrokken!
    Het lijkt een HDR plaat, is dat ook zo? Of zit ik met mijn ogen dicht te kijken? 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi! Ik houd wel van dergelijke rustige plekjes.

    Liked by 1 persoon

  4. Wunderschön wünsche dir eine schöne Osterwoche lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  5. Over een paar weken zullen de ligplaatsen heus wel voller lopen ….leuk gezien.

    Liked by 1 persoon

  6. heerlijk toch die stilte

    Liked by 1 persoon

  7. Een heel mooie foto van dit nu nog rustige plekje Leo, het zal eerdaags wel drukker worden, maar dit is mooier om te zien.

    Liked by 1 persoon

  8. Sluis als ik het goed heb. De halo rond de bomen is voor mij te fel aanwezig. Compo is mooi.

    Liked by 1 persoon

  9. Dat blijft nog wel even rustig, denk ik. Zo tegen de vakantie vechten de passanten om een ligplaats 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Wat een mooi ritme in deze foto en wat een rust!

    Liked by 1 persoon

  11. Lekker rustig zo, lijkt me in de zomer leuk voor de jeugd om vanaf te duiken…..
    maar daar zullen de booteigenaren dan wel tegen zijn….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

