Phantasm…   20 comments

…..Phantasm…..

Dream_HDR2

…..a figment of the imagination…..

20 responses to “Phantasm…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Leo, je blik wordt helemaal naar achteren getrokken.

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooi Leo, ik ga mee met Edward.

    Liked by 1 persoon

  3. Een absoluut prachtig beeld Leo!

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtige foto Leo, hij zou zomaar een boekomslag kunnen worden, de titel heb je ook al….
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Héél mooi en zeker in een z/w omzetting! garoetjes en fijn weekend. 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig Leo, er spreekt zo’n verstilde sfeer die je op een bijzonder mooie manier tot leven weet te brengen. Hoe langer ik kijk, des te meer ik zie. Eigenlijk zie ik mezelf lopen op dat pad… een beeld vol symboliek. Compliment!

    Liked by 1 persoon

  7. Excellent.

    Liked by 1 persoon

  8. Mysterious 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie sfeervolle plaat, Leo.
    Bij het zien van dat lange pad moest ik onwillekeurig denken aan “It’s a long way to Tipperary” … 😉
    Maak er een mooi weekend van!

    Liked by 1 persoon

  10. je word helemaal in de foto gezogen bijna, prachtplaat Leo

    Liked by 1 persoon

  11. Het menselijke stipje helemaal centraal in de foto. Voor mijn gevoel precies op de juiste plek. Om nog meer diepte te creëren had je een lager standpunt kunnen nemen maar toch erg mooi

    Liked by 1 persoon

  12. Een mooie dromerige plaat.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

