Bij de drie boompjes…   23 comments

…”Hallo zon “…

…”Hallo Leo “…

…”Jij was al vroeg op zie ik “…

…”Ja..elke dag ietsjes eerder hè..”…

…”Oké…nu volg ik je nog wel een paar dagen… maar dan niet meer”…

…”Hoe moet dat dan met ons afspraakje bij de drie boompjes ? “…

…”Ooh…ik zie je wel een keer ergens anders als je gaat slapen “…

…”Nou tot ziens dan..en een mooie dag nog “…

…”Dag zon…doe je best vandaag.”…

*

DSCF6014

*

DSCF6016

*

Foto's genomen op 11-03-2016 om 07,15 uur.

23 responses to “Bij de drie boompjes…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuke tekst 🙂 en prachtige foto’s!!

    Liked by 1 persoon

  2. Leuke tekst bij een paar mooie foto’s

    Liked by 1 persoon

  3. Je hebt er in woord en beeld een fraai geheel van gemaakt, Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Dat was een fijn gesprekje samen met de zon en dat heb ik dan ook, nu eigenlijk al, hahahaha En elk jaar, al zo’n nou? 25 jaar zeker neem ik mij voor om een keer te gaan dauwtrappen straks… ja right? 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  5. Je gesprek met de zon was niet voor niks Leo! Als je daar nou gewoon een gewoonte van maakt!? 😀
    Prachtige platen met dat beetje rode licht!

    Liked by 1 persoon

  6. Zo te zien is je pc weer volledig hersteld !
    En je afspraakjes met de zon zijn waren niet aan dove man`s oren…de zon gaf je een mooie warme kleur op de foto`s

    Liked by 1 persoon

  7. De eerste fito voor mij. Een mooi ritme en de kleuren zijn fantastisch!
    Is je pc gered of heb je een nieuwe?

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie foto’s Leo. Ik twijfelde tussen de eerste of de tweede foto, ga ik voor de slapende of de vliegende vogels….
    Ik heb uiteindelijk toch maar besloten voor de zon te gaan! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Hi Leo ..
    Very nice that you visit my blog and leaving comments ..
    Wishing you a wonderful day and welcome back .. Hug Nicki

    Liked by 1 persoon

  10. Heerlijke foto’s Leo, vooral de eerste! Wat is het dan magisch mooi!

    Liked by 1 persoon

  11. great shot

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

