Pesten…   13 comments

Iedereen plaatst wel eens het zelfde roodborstje twee keer..(knipoog)….normaal zou ik het niet doen, maar omdat de foto zoveel anders is als twee dagen geleden en jullie die huizen zo lelijk vonden…doe ik het nu toch….alleen om te p……..

Z697071_HDR2

*

13 responses to “Pesten…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een fraaie bewerking Leo, en je pest mij er niet mee hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. Een mooie HDR (?) plaat. Goed gedaan!
    Tuurlijk mag je deze foeilelijke huizen nog wel tig x plaatsen, tis hier een ‘vrij’ land. Toch!? garoetjes ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vind deze anders weer heel anders hoor dus pesten doe je me er zeker niet mee, juist leuk om verschillende bewerkingen te zien.

    Liked by 1 persoon

  4. Ze springen er wel uit, Leo, maar dat doen de wolken en het water ook.
    Ik ga toch meer voor de rust in zwart/wit. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Die huizen staan prachtig te pronken en te schitteren op je gevoelige plaat
    Mij pest je daar niet mee ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. Very strange houses…and not very pretty. But your picture is very good indeed.

    Liked by 1 persoon

  7. Zo mag je pesten hoor Leo, de huizen lijken nu toch mooier, we zijn het wel eens dat echt oude huizen mooier zijn, maar als de bomen blad gaan dragen verzacht de aanblik toch wel een stuk.

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtfoto,Leo,heel mooi licht! Ik vind de “woonboten” een welkome afwisseling met die oersaaie flats.

    Liked by 1 persoon

  9. Als hdr ziet dit er redelijk natuurlijk uit maar doorgaans moet ik niets hebben van aangekoekte luchten en oplichtend gras. Er zijn overigens tal van gereedschappen waarmee je een foto kan aanzetten en waarbij je toch het spreekwoordelijke huisje bij de schuur laat. Aan de andere kant mag je ook best eens flink over de top gaan met een bewerking Leo.

    Liked by 1 persoon

  10. Jij wil gewoon die containers van hier zien, als je dat nu gewoon zegt, hahahahaha ๐Ÿ˜›

    X

    Liked by 1 persoon

  11. Voor een HDR-foto vind ik dit nog best te pruimen, meestal vind ik het veel teveel van het goede. Lelijke huizen inderdaad maar wel een mooie foto ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

