Entre les deux   16 comments

DSCF4919

Entre les deux

*

 

16 responses to “Entre les deux

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deze opname heeft een fraaie dieptescherpte Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Onderaan het klein stukje wit snijden of wegpoetsen maakt voor mij de foto helemaal af

    Liked by 1 persoon

  3. Wauw…. bij sommige foto’s zet ik alleen een like, omdat ik niets weet te zeggen, maar als die wauw factor erbij komt kijken, dan moet ik even wauw tikken…. 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Weer een heel mooie foto met diepte Leo.

    Liked by 1 persoon

  5. Je kunt beter hebben dat mensen wauwen dan wauwelen. 😄😄
    De bewuste witte streep us ook al weg, ik kom als mosterd na de maaltijd.
    Dus WAUW dan maar.m

    Liked by 1 persoon

  6. Dan zeg ik maar WOW..Fraaie foto,Leo!

    Liked by 1 persoon

  7. Met of zonder WAUW / WOW….. ’t is top, Leo.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  8. Mijn dank Jan..

    Like

Geef een reactie

