Reflection in the window   13 comments

Reflection in the window

Paalwoningen plein

*

Paalwoningen op het Speelhuisplein in Helmond.

 

13 responses to “Reflection in the window

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat heeft je een hele aparte foto opgeleverd, mooi gedaan Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik dacht echt even dat het de kubuswoningen in Rotterdam waren, maar gelukkig kijk ik niet alleen … maar ik lees ook nog wel eens wat er bij een foto staat.
    Ik vraag me alleen af of we hier reflecties in het raam zien, of dat het een licht vertekend beeld is, veroorzaakt door de dubbele beglazing …

    Liked by 1 persoon

  3. Ik heb deze woningen ook al zien staan. Prachtig zoals jij ZE hebt weten te fotograferen

    Liked by 1 persoon

  4. Heel mooi,Leo!

    Liked by 1 persoon

  5. Quite fun, it is a bit hard to se what is in front of you and what is the reflection.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik dacht heel even dat je in Rotterdam was geweest, maar ik herinner me een foto, in kleur, van deze woningen. T is al weer een tijdje geleden dat je die hebt gepost. Deze manier van vastleggen geeft het effect of je met dubbele sluiter tijd hebt gefliepst! Erg origineel! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig om te zien Leo, ook heel mooi dat lampje als kleureffect.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie foto Leo, maar het is voor kenners natuurlijk wel duidelijk, dat het geen Rotterdam is, daar zijn de kubuswoningen geel! 😉
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie plaat Leo. Het lampje is de eyecatcher

    Liked by 1 persoon

  10. De reflexies doe het geweldig! Dat maakt het een heel aparte foto.

    Liked by 1 persoon

  11. Deze prachtige z-w foto (behalve lamp) had ik dus gemist…en nu gelukkig niet meer 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

