“Rondje Helmond”   12 comments

Mijn project “Rondje Helmond” begint al langzaam vorm te krijgen.

DSCF4911_1

Dierdonkpark

*

Hoewel ik alle foto’s in mijn project uitvoer in het zwart/wit, hier toch een kleuren foto van dit mooie plekje.

*

 

12 responses to ““Rondje Helmond”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit mooie plekje, is toch wel erg fraai in kleur hoor Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooie locatie, maar die( rubber?) kunstwerken hoeven niet zo van mij.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Een heel mooie foto van dit plekje in Helmond Leo, het is nog te koud om op het bankje te gaan zitten, maar dat komt vanzelf. De betonnen skeletten hoeven van mij ook niet zo nodig, lijkt me ook niet handig met foto’s nemen, struikelen kan dan snel πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. Ah mooi, er was dus op dat plekje meer te zien dan alleen Riet. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. Aha …….. dat maakt de situatie wat duidelijker πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. Heel mooi in kleur, en een prachtig plekje om een poos te zitten! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  7. O gelukkig je was er niet alleen, Riet was er ook.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

