Difference of day and night   11 comments

*

DSCF8794.jpg

*

DSCF8888.jpg

*

Cocoa Factory, the cultural hotspot of Helmond. A place to enjoy music, film, art and good food and drink.

De Cacaofabriek, de culturele hotspot van Helmond. Een plek om te genieten van muziek, film, kunst én lekker eten en drinken.

Info Cacaofabriek Helmond

11 responses to “Difference of day and night

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een verschil van dag en nacht in deze opnamen Leo, knap gedaan hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. Wat leuk om het `verschil` te zien 🙂
    Overdag wordt er gewerkt hè ;-0

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie foto’s Leo, wat een kleurverschil, de lila en paarse tinten vind ik het mooist.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik hou wel van exotische verlichting Leo. Ik ga dan ook voor de nachtopname

    Liked by 1 persoon

  5. Dat verschil is inderdaad wel heel duidelijk.
    Ik ga voor de tweede foto.

    Liked by 1 persoon

  6. Wat is het mooi geworden,Leo.Prachtige foto´s,ik vind ze alebei heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  7. Ook ik ga voor foto 2, maar je hebt foto 1 wel nodig om het verschil te kunnen zien, toch……?
    Mooie foto’s dus, Leo!! Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  8. Mijn voorkeur gaat uit naar foto twee

    Liked by 1 persoon

  9. Mooi gebouw, zo leuk dat het niet gesloopt is

    Liked by 1 persoon

  10. Leuk om het verschil te zien en ik vind de avondopname het mooist!

    Liked by 1 persoon

  11. Ik zou de kozijnen wel verticaal zetten, want ook dat maakt een groot verschil.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

