Zondagochtend   18 comments

Vandaag weer een dag met een mooie zonsopkomst en dat het droog is.
Foto’s gemaakt bij het 🚶 wandelen en met mijn smartphone.

Posted 31 januari 2016 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

18 responses to “Zondagochtend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat zijn prachtige foto’s Leo! Met zulke plaatjes maak je me altijd blij! Hier grijs met regen…………

    Liked by 1 persoon

  2. Lovely coloured sky Leo. Have a nice Sunday!

    Liked by 1 persoon

  3. Hele fraaie kleuren Leo, een fijne dag gewenst hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Inderdaad een vlammende start van de dag

    Liked by 1 persoon

  5. Een mooi begin van de zondag Leo, nog een heel fijne dag.

    Liked by 1 persoon

  6. Heel mooi,vooral die met weerspiegeling in het water,groetjes!

    Liked by 1 persoon

  7. Ik zie het al … er is me weer veel moois ontgaan toen ik nog in dromenland verkeerde.
    Vooral de eerste en de laatste foto mogen er weer zijn.

    Liked by 1 persoon

  8. Bij ons was het grijs en nat…en het werd allemaal nog veel slechter…. zeker in R’dam Zuid….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Dat ziet er erg mooi uit….maar toch morgenrood….regen in de sloot ;-(

    Liked by 1 persoon

  10. tja het weer van tegenwoordig, wat maken die smartphoons toch ook al prachtige foto’s. het is toch indrukwekkend die techniek

    Liked by 1 persoon

  11. Gorgeous in pink!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

