Rustplaats in de Warande   11 comments

*

Deze foto is genomen op de zelfde plaats als de foto van gisteren, toen ik die foto van de begraafplaats  aan het maken was draaide ik me om en zag dit tafereel.

Ik dacht…..waarover spreken zij……..

…..het zal toch niet………

…..of toch wel…??

*

Rustplaats

*

11 responses to “Rustplaats in de Warande

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uitstekende keuze dat z/w

    Liked by 1 persoon

  2. About You?

    Liked by 1 persoon

  3. Ook hier die prachtige licht en schaduwspeling door de bomen. even gezellig bijpraten

    Liked by 1 persoon

  4. Meneer is een tikkie overbelicht lijkt mij maar het is een mooie sfeerfoto.

    Liked by 1 persoon

  5. Een heel mooie foto Leo, er bloeit iets moois tussen die twee, of ze praten over de grafplaatsen, het is in ieder geval geen luchtig onderwerp 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Waar ze het over hadden, zullen we nooit weten Leo, ik vind dit wél een hele fraaie opname hoor.

    Liked by 1 persoon

  7. Tja, je weet het maar nooit …
    Maar ik vind het wel een mooie observatie en dito weergave daarvan.

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooie plek om eens in het zonnetje te worden gezet, Leo, én mooi vastgelegd.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Heel sfeervol in zwart-wit,Leo.

    Liked by 1 persoon

  10. Die hebben het vast over `het eten`
    Leuk gezien !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

