Amaryllis   7 comments

Ik zag op 11 januari al een mooie Amarylis op de site van J@NW  en keek toen naar mijn plantje voor het raam…..ooh..ooh..deze was nog niet zover….zou het nog goed komen..hij staat toch vol op in het licht.

Maar zie….nu is het toch zover…..hij staat mooi voor het raam….

DSCF4737

*

DSCF4739

*

Ik had hem wel even met mijn tablet de site van J@NW laten zien …….en gezegd:…je kunt het!!..

*

Posted 26 januari 2016 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

7 responses to “Amaryllis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een fraaie bloem is het!

    Liked by 1 persoon

  2. Fraaie opnamen van deze mooie bloem Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  4. Top Leo en bedankt, ik heb jouw bloem aan mijn Amaryllisknoppen laten zien en hoop dat het net zo’n indruk maakt als bij jou.
    Hij staat er prachtig op, helemaal wit, ik wacht ook nog steeds op de twee bloemen die hier nog (deels) in de knop zitten.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Foto 1 is voor mij de mooiste Leo. Mooi getekend in de witten

    Liked by 1 persoon

  6. Heel mooi doortekend! 👍🏻

    Liked by 1 persoon

  7. Wat staat deze witte er mooi en fraai op.
    Wit is altijd z`n moeilijke kleur om te fotograferen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

