Zondag en druilerig   11 comments

Zondag en druilerig……verveling……camera na lopen op de instellingen……zie je het knopje…”Sepia”….aangeklikt en naar buiten op het balkon….zie hier het resultaat….Fuji hè…

DSCF4741

*

DSCF4743

*

DSCF4747

*

Posted 25 januari 2016 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , , ,

11 responses to “Zondag en druilerig

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eigenlijk vind ik je onderste en bovenste foto het mooist met de sepia,
    ga zo door met oefenen….genieten wij steeds mee 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Ik vind het heel erg mooi Leo!

    Liked by 1 persoon

  3. Tja, een mens moet toch wat op zo’n grijze en trieste zondag in januari …
    Ik ga hier voor de laatste foto. Ik vraag me af hoe de eerste twee in zwartwit zullen zijn.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik vind het wel wat hebben Leo, de onderste foto vind ik mooist.

    Liked by 1 persoon

  5. Sepia always give the photos a touch of softness and sometimes even of sadness I think.

    Liked by 1 persoon

  6. Deze toning is niet echt mijn ding maar gelukkig zijn smaken verschillend Leo. Ik ga voor de eerste foto omdat minimalisme mij wel smaakt

    Liked by 1 persoon

  7. Het ritme zit er heel goed in. Mooi!
    Ik ben niet zo voor sepia. Ik denk dat ik ze in zwart wit mooier vind.

    Liked by 1 persoon

  8. De eerste t/m de laatste getuigen van weloverwogen kadrering. Top, Leo!
    Door de sepia uitvoering valt veel overbodigs weg en zijn ze voor mij allemaal favoriet!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie foto’s ,Leo,zelfs de “balkonscene” heeft wel wat!

    Liked by 1 persoon

  10. Alle drie de foto’s vind ik mooi Leo, het heeft best wel wat in sepia.

    Liked by 1 persoon

  11. De laatste vind ik vooral super…. mooi die Fujikleuren in sepia!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

