Rondje Helmond   12 comments

Rondje om

Rondje Helmond is vooral een belevenis. Wind in de haren, trappen op je eigen tempo en genieten van de tocht. Binnenstad, architectuur, natuur en woonwijken wisselen elkaar af. Alvast een voorproefje?

Info Rondje Helmond

12 responses to “Rondje Helmond

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi hoor Leo, ik ben erg benieuwd naar foto’s van de binnenstad.

    Liked by 1 persoon

    • Het ligt in de bedoeling dat ik het hele rondje weer opnieuw in beeld probeer te brengen, jaren geleden ook al eens gedaan op kleine schaal maar het rondje is groter en uitgebreider geworden met nieuwe bezienswaarigheden, dus je zult ze wel langs zien komen.

      Like

  2. bekend bruggetje

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie promotie Leo, ik stap zo nu en dan virtueel bij je achterop en zie jouw foto’s dan weer bij mij op de pc!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Mooi. Dit onderwerp leent zich voor een reportage. Benieuwd naar de rest Leo

    Liked by 1 persoon

  5. Leuk dat er zoveel nieuws te ontdekken is !
    En mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon

  6. Pomp je banden maar op Leo, dan laat ik me door jij op sleeptouw nemen! Kom maar op met je mooie platen! 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Heel benieuwd naar het “nieuwe” rondje,goed idee!!

    Liked by 1 persoon

  8. Wunderschön liebe Grüße und einen schönen Sonntag Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  9. it looks nice! happy 2016!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

