Jaarwisseling   31 comments

2015-12-21_13.54.42

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de vele en mooie reactie’s die ik afgelopen jaar heb mogen ontvangen.

Het is een enerverend jaar geweest met vele moeilijke tijden.

Maar alle harten kloppen weer en we gaan met frisse moed het nieuwe jaar in.

Fijne dagen en een goed 2016.

Leo & Elly

Posted 21 december 2015 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

31 responses to “Jaarwisseling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank je wel Leo. Ik wens jou en je naasten fijne feestdagen, en een heel goed 2016.

    Liked by 1 persoon

  2. Dank je wel, ik wens jullie ook fijne en gezellige feestdagen en een voorspoedig en gezond 2016.

    Liked by 1 persoon

  3. Dat 2016 een jaar voor jullie mag zijn zonder harttoestanden en veel plezier. Leo dat jij nog maar héél véél mooie foto’s mag maken en ik blijf genieten van je maffe commentaren. Proost! 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Bedankt Leo, ook jullie heel prettige feestdagen gewenst en voor 2016 vooral Gezondheid, maar ook Vrede en Vreugde.

    Liked by 1 persoon

  5. Voor jullie ook alle goeds en liefs! Dianne

    Liked by 1 persoon

  6. Leo en Elly bedankt voor deze mooie wensen. Ook van ons -voor jullie en al die je lief zijn-
    fijne kerstdagen en een goed, gelukkig en gezond 2016 toegewenst.
    Groetjes Jan en Hanny

    Liked by 1 persoon

  7. Dank jullie wel,ook voor jullie fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2016 voor jullie allemaal!

    Liked by 1 persoon

  8. Mijn allerbeste wensen voor 2016, Leo 🙂

    Like

  9. Geen idee wat er allemaal gespeeld heeft, maar ik wens jullie en iedereen een prachtig mooi nieuw jaar toe, met licht, liefde, kracht en heel veel geluk en plezier!

    X

    Liked by 1 persoon

  10. Dank je wel Leo. Jij ook hele fijne feestdagen gewenst.

    Liked by 1 persoon

  11. Ja noem dat inderdaad een bewogen jaartje. Wens jullie ook heel fijne feestdagen

    Like

  12. Bedankt voor je mooie wensen en fijn dat alles weer op z`n pootjes is terecht gekomen.
    Jullie ook fijne Kerstdagen

    Liked by 1 persoon

  13. Dankjewel Marjolein, ik heb genoten van je reisverslag.

    Like

  14. Jou en je dierbaren wens ik een heel voorspoedig 2016, Leo!

    Liked by 1 persoon

  15. Fijne Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2016 Leo.

    Liked by 1 persoon

  16. Hele fijne dagen gewenst voor jullie en alle goeds voor 2016!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

