Morgenstond   11 comments

Deze morgen begon met een mooie zonsopkomst.

Posted 19 december 2015 by That's me in Uncategorized

Tagged with ,

11 responses to “Morgenstond

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige lucht Leo, hier is het helemaal grijs.

    Liked by 1 persoon

  2. Wauw, nou jij zit goed, hier dus echt grijs, grijzer, grijst, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Een fraaie start van de dag, hier is alles grijs.

    Liked by 1 persoon

  4. Dat trof je Leo, een mooie foto maken van de morgenstond, hier zwaar bewolkt, maar wel zacht voor de tijd van het jaar.

    Liked by 1 persoon

  5. Lovely pale morning colours Leo!

    Liked by 1 persoon

  6. Dit is een fraai ontwaken van de dag Leo

    Liked by 1 persoon

  7. Schapen wolkjes en rood…..en kwam er ook regen ????
    Maar wel een warm ochtendwelkom ;-0

    Liked by 1 persoon

  8. Ik zie dat ik wat moois gemist heb, nog net op tijd om dit vandaag te zeggen. Nu kan ik weer gaan slapen….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Heerlijk he, eindelijk weer eens een fraaie zonsopkomst! Je profielfoto van Boris vind ik super… wat een prachthond heb je, Leo!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

