De ijsbaan van boer Kuijpers   13 comments

  • IMG_20151212_141621Ze zijn er klaar voor……

  • nu nog wachten op de winter.

De ijsbaan van 🙂 Binderen

13 responses to “De ijsbaan van boer Kuijpers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die baan mag er dan klaar voor zijn, maar ik nog lang niet hoor Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik moet zeggen,dat ik er ook nog helemaal niet klaar voor ben. Tegenwoordig ben ik geen liefhebber van de winter, brrrrrr.

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie reflecties aan de rechterkant Leo! Prima plek daar, om te fliepsen én om te schaatsen! Nou jah, wel nog effe wachten met schaatsen dus!
    grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Eerst maar es een laagje sneeuw… niet teveel, maar wel een beetje winter 🙂 Dan gaat die ijsbaan ook wel komen!

    Liked by 1 persoon

  5. Geen ijs,maar wel een hele mooie foto,Leo!

    Liked by 1 persoon

  6. Dat je nog maar veel van dit soort foto’s mag maken Leo, nu nog wat meer zon en dan kan de boer weer ijs(jes) gaan verkopen….
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Een mooie foto van de ijsbaan die deze winter vast nog wel gebruikt zal worden, nu kunnen de vogels er plezier van hebben, en van mij mogen ze Leo 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Wünsche dir einen schönen 3 Advent lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  9. Tja tja tja……. Het ziet er nog niet naar uit dat daar binnenkort geschaatst zal worden. Ik zou zeggen, maak een vis steiger .

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi sfeervol gebied en nu nog op Koning Winter wachten

    Like

  11. Ik zou er graag een mooi ijsvloertje in zien liggen, maar dat lijkt er dit jaar niet meer van te komen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

