Snelweg   11 comments

IMG_20151211_144951

*

Als weggebruiker kun je hier wel jaloers op worden….nietwaar?

11 responses to “Snelweg

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto Leo, maar jaloers word ik niet hoor, ik gebruik de weg en geloof me soms kom ik niemand tegen, en een enkele auto op de weg is ook geen ramp. Het is een prachtig gezicht, maar dan wel voor de zomer 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Een fraai zicht zo!

    Liked by 1 persoon

  3. Ja dat is mooi Leo, het is een veel fraaier gezicht dan al die voorbij jakkerende auto’s.

    Liked by 1 persoon

  4. beetje wel hé 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. toch maar liever met 120km/u. De file neem ik er dan wel bij 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Bij deze foto verlang je gelijk naar het programma ‘weg van de snelweg’, prachtige foto, prachtige serie.
    Geniet van het weekend, Leo.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Oh ja echt wel! Maar ook daar kan het ineens zomaar druk zijn, hahaha

    Liked by 1 persoon

  8. Moet je zomers effe gaan kijken, over snelweg en files gesproken! Maar je foto is fraai, dat dan weer wel!

    Like

  9. Fijne foto om naar te kijken! Goed weekend, Leo!

    Like

Geef een reactie

