Kluitje   16 comments

IMG_20151120_090624

*’

Kluitje in het riet

16 responses to “Kluitje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg mooi gedaan Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Geen kluitje te bekennen, maar Riet stond wel voor je neus! 😀
    Mooi gedaan!

    Leo, ik zie dat ik een paar blogs achter loop, ik haal je nog wel in! grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi de foto met tekst ;-0
    Echt een actief wuivend kluitje

    Liked by 1 persoon

  4. Heel mooi Leo en goed gevonden, de wuivende rietpluimen zijn prachtig in beeld gebracht. Ben je mijn site kwijt geraakt Leo? Alvast een fijn weekend.

    Liked by 1 persoon

  5. mooi Leo

    Liked by 1 persoon

  6. Super gedaan, Leo, qua scherpte, kleur en standpunt. ‘k Hoop dat je weekend net zo mooi wordt!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Stralend riet! Wat een mooie lichtval! Naar dat kluitje ga ik niet zoeken. Lijkt me net zoiets als de bekende naald in de hooiberg.

    Liked by 1 persoon

  8. Je belazert de kluit Leo 🙂

    Liked by 2 people

  9. Leuk!

    Regnachtige groet,

    Liked by 1 persoon

  10. mooi

    Liked by 1 persoon

  11. Schitterend,je bent het nog niet verleerd!

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig die wuivende pluimen. Mooie kleuren ook!

    Liked by 1 persoon

  13. Mooi!! Pas werd bij de wekelijkse ‘fotowedstrijd’ van natuurfotografie.nl gevraagd om wind te fotograferen. Had deze mooi bij gepast!!

    Like

Geef een reactie

