Standpunt   13 comments

Wat een hond ziet is zo gek nog niet….

image

Hoe noem je zo’n standpunt……hondshoogte..???

Posted 18 november 2015 by That's me in Uncategorized

13 responses to “Standpunt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk, met hond erbij. Ik noem dat stramme knieรซnhoogte ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Een laag bij de grondse foto Leo ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. Ah…..je fotografeert weer. Of heb je dat ook door de hond laten doen?

    Liked by 1 persoon

  4. Je bent er weer, hartstikke fijn! ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. Je had al vogel- en kikkerperspectief, nu is er dan ook hondperspectief.
    Prachtige herfsttinten Leo, Boris heeft een mooie selfie gemaakt! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Fijn je weer te zien Leo, tsja hoe noem je dat, op hondshoogte is toch wel echt waar, alleen hebben ze het altijd zo druk met snuffelen dat ze niet echt van het uitzicht genieten, dat doen wij dan wel.

    Liked by 1 persoon

  7. hahaha ja hondshoogte, zo noem ik ze ook, als ik de hond zo zie links, zit jij nog net even te hoog, lager! hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  8. Ik ken wel hondsdagen, maar hondshoogte? ๐Ÿ˜€ Geweldig dat je weer terug bent in blogland!
    Mooie foto, hoewel ik hem iets te veel verscherpt vind, maar dat mag de pret niet drukken. Toch?!

    Liked by 1 persoon

  9. Mooi standpunt en fijn je weer te zien ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi,je bent er weer!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

