Moment of Silence   28 comments

DSCF4140

28 responses to “Moment of Silence

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige sfeer foto Leo, genieten van de stilte.

    Liked by 1 persoon

  2. En dan uren zitten aan de waterkant…. de stilte in… mooi Leo!

    Liked by 1 persoon

  3. Volgens mij heb ik eerder zo’n soort foto van jou gezien. Klopt het? Prachtig is ie met de reflectie van de wolken in het water!
    grtjs 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Hier wordt je inderdaad stil van….. Prachtige foto, Leo!!

    Liked by 1 persoon

  5. a pleasant moment in bright place

    Liked by 1 persoon

  6. Een prachtige sfeervolle foto Leo, ik weet niet of je het zelf bent, maar de man geniet van de heerlijke omgeving, wat een rust!

    Liked by 1 persoon

  7. Genieten van rust is heel fijn,je hebt het prachtig vastgelegd!

    Liked by 1 persoon

  8. Foto straalt echte rust uit, mooi de boom in beeld gebracht zodat je veel diepte in de foto brengt.

    Liked by 1 persoon

  9. Wauw, wat een prachtige plek…. inderdaad oogt het als moment of silence.

    X

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi rustig verstild plekje

    Liked by 1 persoon

  11. Dat is een goede plek, mooi met de spiegeling!

    Liked by 1 persoon

  12. Mooi! Dat lijkt me een prachtig plekje om een tijdje lekker aan de waterkant te zitten.

    Liked by 1 persoon

  13. Zie zo ! Wat een geweldige foto. Dat zilveren randje om de figuur op de voorgrond is helemaal top!

    Liked by 1 persoon

  14. altijd mooi in tegenlicht met de glittertjes op de halmen en het zilvren randje om de figurant

    Liked by 1 persoon

  15. Heel mooi,Leo,vooral de weerspiegeling van de wolken in het water! Groetjes uit Chili..

    Liked by 1 persoon

  16. Daar zou ik uren kunnen genieten en wandelen. Rustig in mijn eentje lekker even weg dromen. Het is trouwens een prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  17. Sluit me van harte aan bij alle eerder gemaakte opmerkingen: een hele fraaie foto!

    Like

  18. mooie plek om te vertoeven Leo,
    de Peel een parel in Brabant.

    Liked by 1 persoon

  19. Ik was al benieuwd hoe het met je is… heel veel beterschap Leo!

    Liked by 1 persoon

  20. Ik dacht al waarom zo lang geen nieuwe foto maar ik lees dat je in het ziekenhuis ligt.
    Beterschap en een goed herstel gewenst!

    Like

  21. Ik hoop van harte dat je aan de betere hand bent, Leo!

    Like

  22. Je bent dus ziek……van harte beterschap toegewenst.
    Dacht dat je aan het verhuizen was ;-0

    Like

Geef een reactie

