These come soon   11 comments

New_1_DSCF4043

11 responses to “These come soon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb de eerste al gezien, behalve de Gnoom dan, daar zit ik al jaren op te wachten. 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Er zijn al hier en daar paddenstoelen Leo, ook dat heeft weer zijn charme hoor, ik kan het bos nu al ruiken….heerlijk!

    Liked by 1 persoon

  3. Sterker nog, ze zijn er al, heb ze net met de telefoon staan fotograferen, hahaha mooi!

    Liked by 1 persoon

  4. Ik heb hier ook al wat paddestoelen gezien, of het me lukt er een behoorlijke foto van te maken, is een ander verhaal.

    Liked by 1 persoon

  5. Wel wat paddenstoelen gezien, maar die waren door kinderen stukgetrapt, een erg leuke foto Leo, de gnoom of kabouter wil ik nu weleens zien 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Ja……in feite zijn ze er al. Dit jaar wil ik weer eens een kabouter scoren ook.

    Liked by 1 persoon

  7. Ik kijk er naar uit Leo, bedankt voor de tip!! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  8. Yep Het bos begint hier op sommige plaatsen reeds behoorlijk te stinken 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. 🙂 nee hoor Leo, ze zijn er al 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Volgens mij heeft bijna iedereen al paddo’s gespot, maar die kabouter nog niet. Vreemd! 😦

    Liked by 1 persoon

  11. Ze zijn er al !!!
    Moet je je kabouter het bos insturen :-0

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

