Nog aan het genieten   12 comments

Timeout bevalt mij goed, elke ochtend een mooie wandeling door het bos en af en toe even kijken bij de blogs.๐Ÿ˜ƒ

Posted 14 augustus 2015 by That's me in Uncategorized

Tagged with ,

12 responses to “Nog aan het genieten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Genietse ๐Ÿ˜Ž

    Liked by 1 persoon

  2. Wauw, een prachtige foto, en dat doe ik ook, middels fietstochten, maar als ik thuis kom, wil ik juist direct mijn foto’s delen, hahaha dat heb jij dus niet ๐Ÿ˜‰

    Geniet ervan!

    Liked by 1 persoon

  3. Lekker Leo een timeout, wandelen en gewoon wat leuke dingen doen. Je foto is prachtig met die zonnevlecht, alvast een heel fijn weekend gewenst!

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtige sfeerfoto, Leo. Ga zo maar lekker door, je bent helemaal in the mood ๐Ÿ˜‰
    ‘k Wens je een fijn weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Een bijzonder mooie plaat Leo, geniet maar van je time-out.

    Liked by 1 persoon

  6. Een hele fraaie zonneharp Leo. Inmiddels hoef je al niet meer zo heel vroeg op te staan om dergelijke foto te maken

    Liked by 1 persoon

  7. Fraaie foto met de zonneharp! Ik kan me voorstellen dat het daar heerlijk wandelen is en dat je ondertussen geniet! Fijn weekend Leo, grtjs ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  8. Maar je kon het nu toch even niet katen ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  9. Tja…telefoon ๐Ÿ“ž bij me…komt er toch iets naar boven ๐Ÿ˜

    Like

  10. Schรถne Fotos wรผnsche eine gute sonnige Woche lieber GruรŸ Gislinde

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtig beeld. Altijd weer mooi om te zien hoe zon, vocht en bomen je samen een mooi lichtspel voorschotelen.

    Liked by 1 persoon

  12. Wonderful light!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

