Spread wings   13 comments

DSCF3459-2

The Phegea butterfly, also called drop of milk, is a day-night butterfly.
Photographed in the Mariapeel, Helenaveen Netherlands.

A click on the picture ..........

 

13 responses to “Spread wings

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Beautiful

    Liked by 1 persoon

  3. Ook de kwaliteit van deze foto is weer dik in orde Leo. Toch geef ik de voorkeur aan de vorige om het mooiere standpunt dat je op het onderwerp had

    Liked by 1 persoon

  4. Aha de nachtvlinder vanuit een andere hoek. Hij is mooi Leo!

    Liked by 1 persoon

  5. So nice butterfly, great catch Leo.

    Liked by 1 persoon

  6. S U P E R ! ! !
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi hoor Leo, hier mag je trots op zijn, en ik ben een beetje jaloers..

    Liked by 1 persoon

  8. Ja prachtig, zo had ik uit deze familie de Sint jansvlinder voor mijn lens laatst, alleen had ik iemand bij mij, die dacht vlak voordat ik mijn camera klaar had en wilde klikken…. kom laat ik de top van de lavendel even vast gaan houden! Weg vlinder…. pfffffffff echt sommige mensen? hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  9. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi Leo!

    Liked by 1 persoon

  11. Schönes Foto wünsche einen schönen Sonntag lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  12. Wat een pracht van een vlinder en je hebt er zulke mooie foto’s van weten te maken, super!

    Like

Geef een reactie

