Bloemen   14 comments

Mijn geloof in de camera is nog steeds niet terug, vandaar dat ik gisteren nog een rondje in de tuin heb gedaan, hier het resultaat.

DSCF3721kopie DSCF3722kopie DSCF3724 Akopie DSCF3725kopie DSCF3732kopie

Een klik op de foto geeft een beter resultaat.
14 responses to “Bloemen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vind ze prachtig, heb je net een nieuwe camera dan of zo? Waarom geloof je er niet in?
    x

    Like

    • De camera heb ik al langer in gebruik, maar af en toe sla ik de plank mis. Zal wel aan mij liggen Morgaine. ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

      • Hahaha oh nee hoor, heb ik ook nog altijd last van, blijft ook, met mijn vorige camera zelfs nog welke ik maar liefst 13 jaar gebruikt heb ๐Ÿ˜‰ En nu sinds dec. een nieuwe en ik oefen gewoon heel veel, gelukkig kun je van 1 onderwerp 80 foto’s maken, en er zit altijd wel 1 goede bij ๐Ÿ˜‰ hahaha

        Liked by 1 persoon

  2. Je kunt rustig weer in je camera gaan geloven hoor Leo, dit zijn toch fraaie foto’s.

    Liked by 1 persoon

  3. Vertrouwen Leo, in jezelf en in je camera! Fraaie details van de hortensia. Wat zijn het toch mooie planten hรจ!

    Liked by 1 persoon

  4. Dit zijn prachtige foto’s Leo, ook ik heb vaak wat met mijn oude Coolpix, maar met mijn laatste blogje “wat ritselt daar in het struikgewas…..” deed de camera weer wat ik wilde, iedereen zal wel meerdere foto’s maken waarvan er een aantal in de prullenbak verdwijnen. Deze zijn in ieder geval heel mooi en je vertrouwen is weer wat gesterkt.

    Liked by 1 persoon

  5. Misschien dat je -naast een goede foto- eens paar mislukte opnames moet plaatsen, Leo. Met de metagegevens van de foto’s, mogelijk ziet een bezoeker een aanwijzing. Deze foto’s doen mij niet twijfelen aan het toestel of aan jou. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. De foto’s zijn prachtig,Leo!Geloof maar gerust in je camera en vooral in jezelf..

    Liked by 1 persoon

  7. En dan verzuim je om er even bij te vertellen met welk type camera je fotografeert Leo ๐Ÿ™‚ fulframe, crop of compact, en welke instellingen je gebruikt hebt, en wat de lichtcondities waren. Kortom … valt niets over te zeggen. Alleen de laatste foto oogt wat flets en kleurloos en er zit een blauwwaas overheen maar dat kan ook aan het (bestaande) licht hebben gelegen, of je ingestelde witbalans etc etc

    Liked by 1 persoon

  8. Delicate hydrangea !! I ‘love the first photo

    Liked by 1 persoon

  9. Toch een mooie serie. Foto vier heeft mijn voorkeur.

    Liked by 1 persoon

  10. Ik vind ze anders erg mooi Leo

    Liked by 1 persoon

    Hillechien Prins
  11. ik zie echt niet wat hier niet goed is leo:-)
    ze zijn toch prachtig joh?

    Like

Geef een reactie

