Libelletjes   27 comments

DSCF3296

Klein en teder streek hij neer op een eenzame rietstengel midden in een poeltje op de Nedereheide.

*

DSCF3301

Als de liefde komt,
En ik weet het zeker,
Mag ik dan bij jou?

*

DSCF3305

Als het onweer komt,
En als ik dan bang ben,

Mag ik dan bij jou?…

A click on the picture gives a better dimension

27 responses to “Libelletjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Leo !!! ik zie ze liefst van al op een sprietje zoals bij jou πŸ™‚ soms zie ik er gewoon op een blad maar dan komen ze niet zo goed tot hun recht !!
    Goed weekend Nancy

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig. En altijd weer een uitdaging. Ik vind de eerste foto de mooiste vanwege de rust en de eenvoud maar de andere mogen er ook zijn.

    Liked by 1 persoon

  3. Wauw, en vooral ook heel mooi gevonden de tekst van Claudia X

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtige foto’s en een passende tekst, dit liedje past er precies bij.

    Liked by 1 persoon

  5. Goed gevonden tekst bij deze fraaie foto’s Leo.

    Like

  6. Superphotos Leo

    Like

  7. Mooie foto’s Leo.

    Like

  8. Mooi met die tekst, die past er goed bij, alleen het zijn geen Libellen maar Juffers. De eerste vind ik het mooist met die rustige achtergrond maar het paringswiel heb je ook mooi weten vast te leggen!

    Like

  9. Mooie foto’s, Leo, de eerste is inderdaad super, maar de volgende twee zou ik ook heel graag gemaakt hebben!! Rond deze tijd zal het kunnen onweren bij jullie, heb je dat plekje voor die juffer nog vrij?? Ze vroeg het zo lief!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    Like

  10. ahhhh wat mooi leo, die met dat hartje, het paringswiel, geweldig, die heb je super gevangen:-)
    ja hoor als het onweer komt vang ik je wel op πŸ™‚

    Like

  11. ik ga voor de eenvoud en rust in foto 1

    Like

  12. Prachtige fotoΒ΄s,Leo,het liedje ken ik helaas niet…De tweede foto-het hart-vind ik helemaal super!

    Liked by 1 persoon

  13. Ow wat zou ik deze foto’s graag gemaakt hebben. Maar helaas het is me nog nooit gelukt om maar in de buurt te komen van dit fraais. Kei goe gedaan jochie!
    Fijne dag, grtjs πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtig teer staan ze op de foto`s en dat lied is zo moooooooi !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

