Vink   15 comments

DSCF3197-1

Toen ik in het Leudal de waterjuffers aan het fotograferen was, kreeg ik bezoek van deze vink.

DSCF3198-1

Ik heb me omgedraaid, ingezoomd en vastgelegd. En kreeg als beloning een minuten lang concert.

 

A click on the picture gives a better dimension

15 responses to “Vink

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi hoor Leo 👍🏼

    Liked by 1 persoon

  2. Lovely photos Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. een leuke beloning… 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Heel mooi Leo

    Liked by 1 persoon

    Hillechien Prins
  5. Mooi Leo

    Liked by 1 persoon

  6. Zeer goed geslaagde foto’s van deze mooie vogel Leo.

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi,en dan ook nog een gratis concert als dank!

    Liked by 1 persoon

  8. Toch goed, dat hij zijn beste kant ook even liet zien.
    Ik ga voor foto 2 Leo, een topper! Terecht dat je dat concert kreeg.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  9. Dat was een extra’tje Leo, vinken zijn zo mooi, deze winter was te zacht ze zijn niet geweest. Echt mooie foto’s heb je er van gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  10. Een concert als toetje, je bent toch een bofbibs Leo. Staat de vink er ook nog mooi op!
    grtjs.

    Liked by 1 persoon

  11. Wow – so lovely.

    Liked by 1 persoon

  12. De vink staat er geweldig mooi op,…en zijn gezang denk ik er wel bij.

    Liked by 1 persoon

  13. Heel mooi Leo.

    Like

  14. Dat is een mooi muzikaal toetje

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

