Mijmering…..   17 comments

Meizoentje zwart

Liggend in het gras dacht ik……waarom moet alles kleur zijn…??..
…..en ik drukte op de knop…..
17 responses to “Mijmering…..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt dromerige foto, superfijne Leo

    Liked by 1 persoon

  2. en zo ontstaan de mooiste plaatjes he leo

    Liked by 1 persoon

  3. Voor de verandering: ik mag toch een rode klaproos zien…..
    Gr Jan W

    Like

  4. Ach je hebt van die dagen dat alles zwart wit is…. 😀

    Like

  5. Zwart/wit heeft ook absoluut zijn charme Leo, vroeger wisten we in de fotografie niet beter.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik ga zelden voor zwart/wit foto’s in bloeiende natuur Leo. Als belichting en kleuren in orde zijn ga ik hier voor z/w

    Like

  7. Sorry, bedoel kleur 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. En toen waren de kleuren zomaar verdwenen………

    Liked by 1 persoon

  9. Jawel meneer de zomerzon geeft alles flair en Fleur .
    De boom, de blom maar denk ik o. Het grijs is ook een kleur.

    Liked by 1 persoon

  10. Alle tinten grijs in gedachten ;-0

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

