How old ?   34 comments


Foto gemaakt door mijn dochter Rianne.

Posted 1 mei 2015 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

34 responses to “How old ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. ” en als ze vragen hoe oud ik ben geworden dan zeg ik, ’n standje 😢”

    Like

  2. Héééé van harte gefeliciteerd Leo, je dochter heeft leuke foto’s gemaakt. Wel oppassen met die schommel hoor, op zo’n hoog bejaarde leeftijd….hahaha! Ik wens je een fijne dag samen met een ieder die je lief is.

    Liked by 1 persoon

  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Leo, nog heel veel gezonde en goede jaren gewenst en natuurlijk een heel fijne dag! Leuke foto’s heeft je dochter gemaakt.

    Like

  4. Great photos!! Your dotter is a good photographer.

    Like

  5. Van harte,Leo,fijne dag voor jullie allemaal!En Rianne,hele leuke collage!

    Like

  6. Van Harte Leo en veel plezier nog πŸ‘πŸΌ

    Like

  7. Van harte Leo, eindelijk een leeftijd die je niet hoeft om te draaien om jonger te lijken, je bent zo jong!! Qua leeftijd haalt Rianne je niet in, maar als fotograaf….Een mooie serie is het geworden. Top! Heb een fijn weekend.Gr JanW

    Like

  8. Van harte gefeliciteerd . Ah dus dat was het feestelijke dat je te wachten stondπŸ˜„πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

    Like

  9. Van harte gefeliciteerd Leo.

    Like

  10. Wunderschân liebe Grüße zum ersten Mai und Wochenende lieber Gruß Gislinde

    Like

  11. Ach, ik kom weer als mosterd na de maaltijd! Maar alsnog van harte gefeliciteerd Leo, ik hoop dat je een leuke dag had.
    Tjonge je bent ook wel een lefgozer hΓ¨, op die leeftijd nog op de schommel. Nah jij past er iig nog op! πŸ˜€
    Leuke foto’s heeft Rianne gemaakt en de allerleuksterder vind ik Boris en Boris!
    Genoeg onzin op de vroege (zaterdag)ochtend, the day after dus!
    Groetjes πŸ˜‰

    Like

  12. Ook ik ben te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met het behalen van deze respectabele leeftijd!! Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst!

    Like

  13. hartelijk gefeliciteerd Leo, je bent zo oud als je je voelt hΓ©.:-)

    Like

  14. Wel een beetje laat, maar je blijft dit hele jaar 69 …dus op deze feestelijke dag past nog wel een FELICITATIE

    Like

  15. Geldt ook voor mij: beetje laat misschien, maar alsnog van harte!

    Like

  16. Ach maar 9 dagen te laat maar wel van harte gemeend, nog van harte gefeliciteerd Leo

    Like

  17. Late maar gemeende proficiat!

    Feliciterende groet,

    Like

Geef een reactie

