“Coffee time”   19 comments

Koffie pauze.

Street Photography.

….”zoiets plaats je toch niet”……..Nou…ik wel…..!!

 

19 responses to ““Coffee time”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lovley shot! What a beautiful place, reminds me of that famous painting with the american celebrities at the bar. Can’t seem to remember the artist at the moment.

    Liked by 1 persoon

  2. En waarom zou je dit niet plaatsen is een mooi gecomponeerde foto vind ik

    Liked by 1 persoon

    Hillechien Prins
  3. Goed dat je hem toch geplaatst heb Leo, deze opname heeft absoluut zijn charme.

    Liked by 1 persoon

  4. Beetje beweeglijke types, maakt de plaat dynamisch! 🙂 Mooie z/w bewerking trouwens!

    Liked by 1 persoon

  5. Ik zou hem zó niet geplaatst hebben Leo. De beweging van de barman is top en past helemaal in het plaatje! Maar de middelste persoon aan tafel, bij het opnemen van de bestelling(?) lijkt onherkenbaar gemaakt. Dat is mijn eerste reden om niet te plaatsen. Daarnaast zie ik teveel hoge lichten, de ramen en de glazen en de spiegel. En dat is de tweede reden om niet te plaatsen. De kleurbewerking vind ik heel goed, die schept een mooie sfeer, met het verzachten van de hoge lichten wordt die sfeer nog beter..denk ik.
    Ben benieuwd naar jouw mening en van anderen hierover.
    Gr Jan W

    Like

    • De persoon in het midden is niet met opzet onherkenbaar gemaakt, bewoog bij de bestelling plaatsen. De sfeer en de beleving gaf de doorslag Jan.

      Like

      • OK, Leo, bedankt voor je reactie. Dit zijn ook de foto’s die op Fotoclubavonden voor discussie zorgen. Heel belangrijk bij het plaatsen is -wat jij zegt- de sfeer en beleving.
        En die zit bij jou niet alleen op je schijfje, maar ook in je hoofd. De neutrale toeschouwer
        probeert dit uit de foto te halen en dat doet iedereen op zijn/haar manier. Ik dacht ook in eerst instantie aan Cheers uit die TV-serie, want die sfeer proefde ik wel. Je onderschrift lokte mijn reactie uit!

        Like

  6. Deze foto is het best waard om geplaatst te worden Leo, de sfeer is echt heel erg leuk, je verwacht ieder moment dat Al Capone binnen zal komen.

    Like

  7. Ondanks[of dankzij] een paar vaagheidjes een hele charmante foto,Leo.

    Like

  8. De camera iets naar rechts draaien had mevrouw rechts meer ruimte gegeven maar de foto is verder mooi. De lange sluitijd zet de boel mooi wat in beweging en ook de klassieke toning doet ’t goed Leo

    Like

  9. Tuurlijk plaats je zoiets. Kom op zeg. De foto heeft een mooie sfeer en de koffiekleur werkt daar heel mooi aan mee. Ik zeg 👍

    Like

Geef een reactie

