Champions   26 comments

PSV

 

Een klik op de foto geeft een beter formaat.
26 responses to “Champions

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sorry Leo, er is voor mij maar één PSV, en dat is AJAX…..hahahaha, geintje hoor GEFELICITEERD!

    Liked by 1 persoon

  2. Wünsche dir eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  3. Ik zag het allemaal gebeuren en kon er helaas niet aan doen.
    Ik dacht nog aan je toen het zover was: als Leo daar maar geen berichtje over maakt….
    Ik kan niet anders zeggen, dan DIK verdiend! Gefeliciteerd!!
    Gr uit Rotterdam.

    Liked by 1 persoon

  4. Gefeliciteerd Leo, wat een knalfeest!

    Liked by 1 persoon

  5. Een mooi foto. Is dit voor de PSV Eindhoven?
    ik ben geen voetbalfan maar: gefeliciteerd!!

    Liked by 1 persoon

  6. Leuk dat PSV kampioen is geworden. Met tafeltennis? 😀 😀 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Dat werd eens tijd

    Liked by 1 persoon

    Hillechien Prins
  8. Gefeliciteerd,ze hebben de Chileense tv ook gehaald!

    Liked by 1 persoon

  9. PSV ….juist ja. Bij mij leeft het helemaal niet maar voor alle fans ben ik blij.

    Liked by 1 persoon

  10. Gefeliciteerd, ze ebben `het` echt verdiend :-0

    Liked by 1 persoon

  11. sorry….hebben

    Liked by 1 persoon

  12. Vanaf mijn werkpek kijk ik uit op het benzinestation aan de A28 vlak voor de afslag Staphorst. Geloof ’t of niet, maar daar stond vanmorgen de spelersbus van PSV

    Liked by 1 persoon

  13. hele leuke foto Leo, wat een feest in Eindhoven zeg. Ben jij ook een supporter in hart en nieren en heb je een kaart van psv? ik zelf geef niets om voetballen maar als je thuisclub wint is kriebelt het toch wel.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

