Restantjes   14 comments

 

Ik had nog wat restantjes over, zonde om in de prullenbak te gooien hè…..

Fijn Weekend allemaal

Klik op een van de foto’s voor de presentatie.

Click on one of the pictures for the presentation.

14 responses to “Restantjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ook deze “restantjes”zijn de prachtig om te zien Leo. Een heel fijn weekend gewenst hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. I’m glad you didn’t throw these photos, lovely blossoms.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik heb wel slechtere restantjes gezien, Leo. De Forsythia is super, wat groot!
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  4. Voor zulke prachtige restantjes doe ik het hoor Leo, prachtig om te zien en de Forsythia wint het.

    Liked by 1 persoon

  5. toch zijn het nette foto’s Leo

    Like

  6. Geef mij maar zulke restantjes Leo, die zijn niet verkeerd! Prachtig gefliepst, en op de 2 eerste foto’s lijken druppels te zitten, maar het zal wel iets anders zijn. Toch?
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Like

  7. Wunderschön liebe Grüße und ein gutes Wochenende lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie restantjes Leo, goed dat je niet in de prullenbak hebt gegooid, zou zonde zijn 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Voor mij zijn het mooie restantjes👍👍

    Liked by 1 persoon

  10. mooie restantjes Leo, feestelijk om te zien ..

    Liked by 1 persoon

  11. Noem je dat restantjes, mooi noem ik dat

    Liked by 1 persoon

    Hillechien Prins

Geef een reactie

