Camelia   13 comments

 

DSCF2717

In de tuin staat de Camelia al enkele weken in bloei.

DSCF2715

Met daar tussen gele bloemen waarvan ik de naam niet meer weet.

DSCF2719

Maar nu de zon komt is de bloei uitbundig.

DSCF2723

In een close up in de schaduw zie je hoe prachtig deze roos is.

 

Een klik op de foto geeft een beter formaat.

Ik ben geen bloemen fotograaf, dus na drie blogjes bloemen even rust.
13 responses to “Camelia

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Leo, iets om dagelijks van te genieten.

    Liked by 1 persoon

  2. De roos staat prachtig in bloei Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. Very nice flowers, my favourite photo is the yellow one.

    Liked by 1 persoon

  4. Die gele is volgens mij een Kerria, Leo. Maar de mooiste vind ik de laatste.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een heerlijkheid zoveel prachtige bloemen in de Camelia, Jan W heeft gelijk het is de Kerria Japonica oftewel de Ranonkelstruik. Ook ik vind de laatste foto het mooist.

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een kleurenpracht, het is echt genieten nu!

    Liked by 1 persoon

  7. Dat ziet er heel mooi uit Leo, ruiken ze ook lekker?
    De laatste vind ik ook het alllllerrrrst mooiste! Wat een prachtige bloem, goed gefliepst!

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtige mooie volle bloemen zijn dit !

    Liked by 1 persoon

  9. mooi leo, ik heb sins kort een ieniemienie camellia, en die gele, ( kerriastruik) die heb ik eens gehad,
    mooi hoor

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtige foto’s,Leo,mooie zomerse plaatjes!

    Liked by 1 persoon

  11. Mooie bloemen Leo.

    Liked by 1 persoon

  12. Wunderschön die Blumen sehen aus wie Rosen Wünsche dir einen schönen Dienstag lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

