“Stilte en rust”   17 comments

Bidstoel 1

Wij wensen u fijne Paasdagen.

Een klik op de foto geeft een beter formaat.

 

17 responses to ““Stilte en rust”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldige plaat Leo πŸ™‚ Ik denk dat mijn oren vandaag meer decibels te verwerken krijgen

    Liked by 1 persoon

  2. Een werkelijk prachtige plaat Leo, heel mooi gedaan, je kunt de stilte horen.

    Liked by 1 persoon

  3. Beutiful composion and colours.

    Liked by 1 persoon

  4. Het is er inderdaad heel stil, Leo.
    Prachtige kleuren, mooie scherptedepte!
    Mooi ‘graszonnetje’ met die brede stralen. Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  5. Heel mooi Leo, je foto straalt echte rust uit en het oude knielbankje maakt de foto af.

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie compositie! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  7. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ hoe kom je er op! Ik vraag me af wat mensen die je met je bidstoel zagen zeulen dachtenπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

    Liked by 1 persoon

  8. Bij zo’n mooie foto hoort: Zalig Pasen!

    Liked by 1 persoon

  9. In de vergroting komt de wijdsheid van het (golf?)terrein nog beter tot zijn recht! Eigen bidstoeltje?

    Liked by 1 persoon

  10. HΓ¨…..hoe komt dit bid/biechtstoeltje nu op het gras terecht ?
    Mooi geheel zo !

    Liked by 1 persoon

  11. Ik ken wel de uitdrukking: “pak je bed op en wandel”, maar deze ken ik niet. Dat was een heel gesjouw denk ik. πŸ™‚
    Wat leuk bedacht Leo en goed uitgevoerd!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

