Kompas   10 comments

Kompas blog

 Ook voor in de fototas.

Een klik op de foto geeft een beter formaat.

 

10 responses to “Kompas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg fraai gefotografeerd Leo, maar mijn fototas is al zo vol!

    Liked by 1 persoon

  2. Mooie foto Leo, maar vandaag de dag is telefoon met navigatie app ook heel handig!!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  3. Vilken vacker kompass.

    Liked by 1 persoon

  4. Een heel mooie foto van het kompas Leo, ik heb er totaal geen verstand van en weet ook nooit de richting 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Meestal heb ik mijn sextant bij me Leo 🙂 Je hebt een mooie detailfoto gemaakt van dit klassiek ogende kompas

    Liked by 1 persoon

  6. Slim….. Heel slim 👍.

    Liked by 1 persoon

  7. Lijkt me wat te groot voor de fototas maar dat kan zo lijken. Mooie foto!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

