Vagebond   27 comments

Zwerver

Street Photography.

 

A click on the picture gives a better format.
27 responses to “Vagebond

Subscribe to comments with RSS.

  1. Så stark bild. Du är bra på att förmedla känslor med dina foton.

    Like

  2. Oh je der arme wünsche eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

    Liked by 1 persoon

  3. Dit lijkt mij een verschrikkelijk akelig leven, maar sommigen kiezen ervoor. Het heeft jou wel een bijzondere afbeelding van straat fotografie opgeleverd Leo, mooi hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. A sad and touching image of friendship and companion. A true friendship.

    Like

  5. Een schitterende foto, die me wel een heel akelig gevoel geeft. Ik heb een aantal jaren in een dak -en thuislozen opvang gewerkt en weet dat geen mens bewust kiest voor zo’n leven op straat.
    Nogmaals een pracht plaat Leo!

    Like

  6. Mooie foto, maar ’t lijkt me geënsceneerd, het ziet er allemaal zo verzorgd uit.
    Kan het helemaal mis hebben hoor Leo, doet aan de fototechniek verder niets af.
    Gr Jan W

    Like

  7. Een prachtige foto Leo, ik weet dat er veel mensen voor kiezen, maar het blijft toch een triest gezicht. Wat een geluk dat deze dakloze zo’n trouw maatje heeft.

    Liked by 1 persoon

  8. Indrukwekkende foto.

    Liked by 1 persoon

  9. Mooi de verbondenheid om te zien, maar het geeft me altijd een vervelend gevoel…..wat boffen we dan toch !

    Like

  10. Trouw maatje zal wel beter worden verzorgd dan zichzelf, ik herken dat zou ook mijn laatste boterham weggeven aan mijn beestjes. Heb het trouwens vaak genoeg gedaan vroeger, eerst de kinderen en beestjes en dan ik. Als mijn moeder er niet was geweest, dan had ik het wel eens willen zien.

    Like

  11. Sterke foto. Eentje die indruk bij de kijker achterlaat

    Liked by 1 persoon

  12. A very sad and also beautiful image. As a rule I never do this type of photos. Human fates are complicated and you never can tell what was a reason of such regimen. Your work is the story about the beautiful and unconditional friendship… I greet, Andrew.

    Like

Geef een reactie

