Peiling   12 comments

DSCF2580-1

Woensdag zijn er waterschap verkiezingen, ik heb vast gepeild…..31,90 …..
Een klik op de foto geeft een beter formaat.

					
12 responses to “Peiling

Subscribe to comments with RSS.

  1. We zullen het morgen weten, Leo. Dan hoop ik maar dat het een lokaal % is,
    want landelijk zou dit wel hééééééél slecht zijn. Leuk gevonden van je.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Leo, mooie originele plaat en als dat bedrag van € 31,90 de belasting is stem ik ook op hen. groet,peter

    Liked by 1 persoon

  3. Hahahaha…..erg leuk gevonden Leo.

    Liked by 1 persoon

  4. Tja stemmen op het waterschap. Ik vind dat zo’n ondoorzichtige organisatie. Je hoort nooit iets over ze. Geen idee wat ze de hele dag uitspoken in hun dure kantoren!
    Ik denk dat ik het maar oversla deze keer!
    De foto is origineel én grappig! Stemse Leo! grtjs 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Schönes Bild liebe Grüße Gislinde

    Liked by 1 persoon

  6. Erg leuk gevonden Leo! 😉

    Like

  7. Hahaaaaaa leuke toespeling Leo. Euhhhh ……. waterschapsverkiezingen .. wat is dat ? … en waar gaat dat over ? 🙂

    Like

  8. Veel politici zijn moeilijk te peilen , wellicht is het een idee om bij de danes en heren zo.n apparaatje te plaatsen😜

    Liked by 1 persoon

  9. Leuk gevonden,Leo.Ook de foto is erg mooi!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

