Stippelberg   13 comments

Stippelberg uitkijk

Donderdag middag hebben we een rondje gelopen over de Stippelberg  een natuurgebied tussen Milheeze en de Rips. 
Op een van de stippels heb je een uitkijkpost waar je zicht hebt over de omgeving.

Stippelberg uitkijk 3

Het was nou niet zo’n mooi weer voor natuur fotografie……..of tochwel..??..

Stippelberg uitkijk 2

Je kan natuurlijk ook gewoon thuis blijven zitten……maar dan mis je vele mooie momenten…..

A click on the picture gives a better format.

13 responses to “Stippelberg

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ondanks het niet zo mooie weer, heb je toch fraaie foto’s gemaakt hoor Leo, ze doen het heel goed in zwart/wit.

    Liked by 1 persoon

  2. Kleur ook 😜

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vind ze mooi. Heerlijk die contrasten, vind alleen jammer dat ze zo klein zijn. Voor mezelf probeer ik dat soort foto’s altijd op 16X9 te krijgen. Lekker breed full screen, net schilderijen. Maar goed dat is mijn tic. Groet en fijn weekend. Nog steeds zwaar bewolkt hier en 5 graden.

    Like

  4. Dreigende wolken boven de Stippelberg, maar Leo en hoogst ws Boris, genieten van een frisse wandeling! Heerlijk!

    Liked by 1 persoon

  5. Het is maar wat je mooi vind. Ik hou wel van spannende luchten. Deze zijn heel geslaagd.

    Liked by 1 persoon

  6. Twee hele mooie luchtfoto´s,vooral die met de eenzame boom.

    Liked by 1 persoon

  7. Dit zijn mooie dramatische luchten

    Liked by 1 persoon

  8. mooi gezicht leo,
    heb je nog wilde zwijnen gezien 🙂

    Like

  9. Prachtige wolkenluchten en het silhouet op de St.berg is oh zo mooi

    Liked by 1 persoon

  10. Ja Leo, hiervoor moet je naar buiten….zegt mijn vrouw ook altijd.
    Ik bekijk dan later haar foto’s en vind de luchten ook binnen mooi…..
    Dat vind ik jouw foto’s ook, mooie dreigende luchten!! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

