My first…   21 comments

DSCF2466

My first camera, more than half a century ago

DSCF2469

Still in my possession.

 

A click on the picture gives a better format.

21 responses to “My first…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Those were the days, Leo! Wat voelde je je dan een echte fotograaf.
    Ik mis op foto 1 het voetje aan de voorkant van de klep, waarmee de camera nog mooier gepresenteerd kan worden. Heerlijk die nostalgie!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Nostalgie, Mooi

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig zo’n oud fototoestel Leo, ik heb er een stuk of 20…..pure nostalgie!

    Liked by 1 persoon

  4. Jeeeee, zeg nou word je echt oud hoor, als je nostalgisch wordt met die oude fliepsdingen!
    Man wat ben ik blij met het digitale tijdperk. Niks geen gedoe met rolletjes en dagen wachten tot je het fliepsresultaat ziet! Neemt niet weg dat het een mooi oud toestel is. πŸ˜€
    grtjs

    Like

  5. Heel mooi om te zien en inderdaad nostalgisch, maar het was wel een wondertje als er een heel mooie foto van kwam, nu zie je het haast direct wel. Mijn eerste ehhh fototoestel was een boxje met bovenop een raampje waar je doorheen moest kijken, maar we konden er ons mee redden πŸ˜‰

    Like

  6. Ik herinner mij nog wel een `boxje` van vroeger !
    Mooi staat ie er op !

    Liked by 1 persoon

  7. Mooie camera,ik weet niet of je fotoΒ΄s uit de oude doos met deze camera gemaakt zijn,maar daar ziiten fraaie fotoΒ΄s bij!

    Like

  8. Een mooi fototoestel.

    Like

  9. Dat was nog een fotograferen he! Prachtig om te zien. Kun je er ook mee filmen? 😜

    Like

  10. dit is ‘m https://www.flickr.com/photos/arne/14619968866/

    inderdaad een oudje πŸ™‚

    Like

  11. Een fotogenieke camera, leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

