Sunday morning street   11 comments

Street 1

Street Photography

 

A click on the picture gives a better format.

11 responses to “Sunday morning street

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi (bijna) verlaten straatbeeld. De fietser mooi meegenomen. zondagmorgen ?

    Like

  2. Heel mooi met die eenzame fietser Leo.

    Liked by 1 persoon

  3. Tja Leo, jij woont ook in een echte wereldstad, wat een drukte! 🙂
    Ik heb zo’n soortgelijke foto van Enkhuizen, ook op zondagmorgen.
    Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om op je foto’s te reageren, maar ik heb wel gekeken. Ik vind ze hartstikke leuk, of moet ik zeggen kei leuk?
    Fijne dag, grtjs 😉

    Like

  4. Een prachtig standpunt gekozen. De rust met net die ene fietser levert een hele mooie sfeer op. 👍

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie sfeerfoto van een grijze zondagmorgen.

    Liked by 1 persoon

  6. Een heel mooie foto van een verlaten straat, de fietser maakt het echt af!

    Like

  7. Lag je plat op je buik op deze grauwe mooi uitgebeelde zondag

    Like

  8. Die fietser ging niet de mist in……
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

