Street Photography   20 comments

Portret

Question: Portrait or Landscape.?.

Landschap copy

*

A click on the picture gives a better format.

 

 

20 responses to “Street Photography

Subscribe to comments with RSS.

  1. Portret van een eenzame wachtende fiets :-0
    De fiets trekt echt de aandacht…..vandaar :-0

    Liked by 1 persoon

  2. De fiets is hier een echte aandacht trekker, heel mooi met die mist.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vindt landscape, met veel aandacht voor de vuilnisbak en fiets 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Het zou ook een stilleven, of verstild leven genoemd kunnen worden. Ik vind hem heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  5. Ik ga voor de portretversie, Leo. Waarom?
    Omdat je een stapje opzij bent gegaan (of je toestel iets meer naar rechts had) komt de prullenbak los van de boom.
    Hierdoor krijgt de fiets minder aandacht, want de prullenbak eist ook een deel op.
    Dat komt de rust in de foto niet ten goede.
    Ik ga dus voor de rust die de eenzame fiets uitstraalt!
    Goed uitgewerkt idee van je, dit keuzemenu.
    Gr Jan W

    Like

  6. portrait van de invisible man 🙂 !! I really do prefer the protrait for this picture! maybe because indeed it suggests the presence of someone invisible (and there is also this small silhouette in de verte die is afwezig van de landscape foto). Mooie sfeer!

    Like

  7. Super mooi Leo !!!!!

    Like

  8. De eerste foto heeft verreweg mijn voorkeur. De hoge lijnen…en inderdaad de prullenbak die minder aandacht vraagt. Ik vind het een prachtige foto van zo.n feitelijk alledag eenvoudig beeld. Top!

    Liked by 1 persoon

  9. wawww Prachtig

    Like

  10. Lastig vind ik dit, het lagere standpunt van de tweede foto spreekt me wel aan maar ik ga toch voor de eerste foto.

    Liked by 1 persoon

  11. Ik had de prullenbak juist liever helemaal los gezien van de boom. Niet storend wanneer de blik glijdt van het ene aandachtspunt naar het andere … zolang het er niet te veel zijn …

    Like

  12. — en dan is er nog een derde formaat: het (min of meer) vierkante. Ik geloof dat ik de eerste foto (met het figuurtje dat inderdaad wat toevoegt!) boven en beneden wat zou croppen en verder de prullenbak rigoureus zou wegklonen. Ja ik krijg bijna zin om zelf met deze foto aan de slag te gaan … 🙂

    Like

  13. en misschien haal ik die fiets dan ook nog wel weg, die ik toch een beetje een Fremdkoerper vind in dit prachtige, sfeervolle plaatje …

    Nou ja, ’t zijn zo maar wat gedachtes op de late avond 🙂

    Like

  14. Als je me daarvoor toestemming geeft kan ik op mijn fotoblog een bewerking van deze foto laten zien, Leo. Onder verwijzing naar het origineel, vanzelfsprekend. Je kunt dan zien wat ik dacht.

    Like

  15. Pingback: voor Leo | ed mather

Geef een reactie

