Reflections II   20 comments

Reflectie 2-2

Dit beeld zag je vroeger heel veel op de boten

die door het Helmonds kanaal dreven.

Maar de boten zijn verdwenen

maar de was is gebleven.

A click on the picture gives a better format.
20 responses to “Reflections II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit is een flinke was hoor leo, je hebt er een fraaie foto van gemaakt.

    Liked by 1 persoon

  2. Iemand vergeten de was binnen te halen! Grappige versiering van het bootloze kanaal!
    Leuk foto Leo, fijn weekend, grtjs ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  3. Een bijzonder mooie foto Leo, een waar kunstwerkje die waslijn, er zal geen boot zijn die het wasgoed weer smerig maakt ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. Leuke foto ๐Ÿ™‚ Zelf zou ik bovenaf snijden tot net onder het wegdek van de brug .. versterkt naar mijn gevoel de dieptewerking

    Like

  5. Slim van de gemeente om dit te laten hangen,
    zo blijven de reigers uit de buurt van de Karpers….
    Gr Jan W
    NB. Voor dat snijden van HJ is veel te zeggen, ’n goeie tip!

    Like

  6. ik zie dat je iets te enthousiast hebt gesneden Leo. wat ik bedoel is snijden tot net onder het wegdek. Je hebt nu tot net onder de brug gesneden waardoor ook de boog nu verdwenen is. als je wil mag je mij de foto toesturen en zend ik ‘m je in aangepaste versie terug

    Like

  7. Mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  8. Wat een leuke Helmond-foto!

    Liked by 1 persoon

  9. He wat zou ik het wegdek van de brug graag gezien hebben. Nu is het weg. En als ik niet had geweten dat het er ooit geweest is zou je mij niet gehoord hebben maar nu…….
    ๐Ÿ˜œ
    Ik ben benieuwd hoe je deze foto gemaakt hebt. Een prachtig standpunt.

    Like

  10. Zoveel mensen , zoveel zinnen. En dat blijt hier weer eens een waarheid als een koe te zijn. Met brug heeft de foto meer diepte.

    Liked by 1 persoon

  11. Dit is ‘m, Leo. TOP!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  12. Geweldig dit idee en jouw foto, had heel wat mooie carnavalskoppen gemist ๐Ÿ™‚

    Like

  13. A lovely shot.

    Like

  14. Fraaie foto!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

