C-mine Genk   7 comments

DSCF8291-1

C-mine expeditie

C-mine expeditie laat je een ‘uitputtelijk’ hoogtepunt beleven. Een indrukwekkende ventilator verwelkomt je voor een bijzondere tocht, die je voert door ondergrondse gangen.

DSCF8290-1

Je wordt verrast met originele installaties die ongetwijfeld ook jouw zintuigen zullen beroeren. Neem de uitdaging aan en beklim de meer dan zestig meter hoge schachtbok!  Wanneer je uitgeput maar voldaan bovenkomt, wacht je daar een schitterend uitzicht.

DSCF8323-1

 

Word vervolgd….

7 responses to “C-mine Genk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bij foto 2 staat ie netjes rechtop en foto 3 bied je een fraai vergezicht. met z’n 60 meter heb je wel iets om tegenop te kijken

    Liked by 1 persoon

  2. Heel knap gefotografeerd Leo, voor de laatste opname ben je tot grote hoogte gestegen.

    Liked by 1 persoon

  3. Op foto 2 is goed te zien dat dit bouwwerk een waar kunststuk is. Prachtig!
    En je bent helemaal tot boven geklommen om ons te laten meegenieten van dit mooie uitzicht. Bedankt Leo, het scheelt mij een hoop gedoe! Fijne zondag, grtjs

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtige foto’s Leo, je hebt er wat voor over gehad en het was de moeite dik waard, ik blijf liever wat lager bij de grond 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Ik laat die uitdaging voor wat het is Leo, ik kijk wel naar de foto’s, dat is veiliger.
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  6. Zo…dat is een hele hoogte. Niets voor mij….brrrrrrrr.
    Ik ben benieuwd wat hierna komt.

    Liked by 1 persoon

  7. Indrukwekkende reportage ,hele mooie foto´s!Ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat..

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

