Niets zo veranderlijk als het weer   16 comments

DSCF2191-1

Deze foto zat ik te maken voordat Boris voor mijn lens kwam zitten, toen nog een zonnig uitzicht over de plas…

DSCF2197-1

Even later begon het weer al wat te veranderen, een donkere streep aan de hemel….

DSCF2204-1

Zo vlug kan het gaan…het werd echt donker als de zon achter de wolken verdwijnt.

 

Een klik op de foto geeft een beter formaat.

 

16 responses to “Niets zo veranderlijk als het weer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat zijn inderdaad grote verschillen, maar ze elk hun charme Leo.

    Liked by 1 persoon

  2. Ziet er allemaal knap dreigend uit, Leo.
    Om dit soort foto’s roepende weermannen op tv.
    Opsturen man, misschien wordt je beroemd!
    Gr Jan W

    Like

  3. Dat heeft ook weer z’n charme, zo blijft iedere foto anders. Volgens mij heeft God het weer voor ons fotografen geschapen 🙂

    Like

  4. Erg mooi deze weeromslag heb je heel goed in beeld gebracht Leo.

    Like

  5. De laatste foto is prachtig! Wat een fraaie lucht.

    Like

  6. Geweldig dat je in de 3 foto’s de verschillen zo duidelijk ziet. Het is één en dezelfde plas, toch lijkt het op iedere foto een andere plaats. Ik vind het een SUPER reeks Leo! grtjs

    Like

  7. Dank je wel Marjolein.

    Like

  8. Mooie serie Leo. Ik ga voor de dreiging in foto 3

    Liked by 1 persoon

  9. Indrukwekkende foto´s,Leo!Vooral de derde met die prachtige lucht,ik hoop dat je je regenjas aanhad…

    Liked by 1 persoon

  10. Mijn vakantie is vandaag met regen begonnen.
    Ja, laat het weer maar snel veranderen.

    Mooie foto’s!

    Vriendelijke groet,

    Like

Geef een reactie

