Heb jij dat ook…??   23 comments

Boris

Er zijn van die dagen dat niets lukt, je zit wat te klooien met je camera met de instellingen. Je komt thuis en gaat dan aan de slag met je software, maar daar komt dan ook niets goeds uit. balen is dat, al dagen aan de stuk.

Gisteren maar de camera gereset en op pad, natuurlijk met mijn maatje. wil ik net een mooie opname maken, gaat de heer net voor me zitten of hij wil zeggen: “Wees trots op wat je hebt”. en gelijk heeft hij…op alle fronten.

 

Een klik op de foto geeft een beter formaat.

 

23 responses to “Heb jij dat ook…??

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is heel herkenbaar Leo, je hebt soms van die dagen dat je denkt, ik stop ermee, en ga borduren. Maar wanneer je dan zo’n mooie foto hebt kunnen zoals deze, geloof je er weer in toch?

    Like

  2. Een goede foto heeft zo’n bewerkingsprogramma niet nodig Leo,
    misschien alleen voor de uitsnede.
    Maar ga je dieper de camera in…ja, dat kan frustratie oproepen en dan
    heb je inderdaad een hond nodig, om je met beide benen op de grond te houden.
    En dat is m hier aardig gelukt!! Prachtige foto!!
    Gr Jan W

    Like

  3. Wees blij met je maatje, hij vrolijkt de plaat op 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Ja Leo, er zijn zo van die dagen. Maar het is wel een mooie foto met je maatje.

    Like

  5. Leo, het kan nog erger, mijn coolpix wordt er niet beter op en ik heb een hele sessie foto’s gemaakt van een hond en van de nieuwe zaak van zoonlief, 4 foto’s gelukt, dus wees echt blij met deze mooie foto van Boris, de volgende keer gaat het vast weer lukken!

    Like

  6. Een aandoenlijk foto Leo. Zelden heb ik een hond zo goed op jonge boompjes zien passen. Hij neemt ze zelfs tussen de achterbenen.

    Like

  7. Dat soort futloze dagen ken ik maar al te goed Leo. dit is toch wel een pracht van een foto van je viervoeter in een sfeervol landschap

    Like

  8. Prachtfoto, schitterende kleuren!!

    Like

  9. Hé Leo, soms zit het tegen en soms zit het mee (dat schreef je bij mij een paar dagen geleden, dus nu is het mijn beurt, hahahaha!) Het lijkt erop dat je niet alleen je camera gereset hebt, maar ook jezelf.
    Man, wat staat Boris er pront op en achter zijn rug zie ik een mooi landschap! Wat wil een mens nog meer?! Fijne dag, grtjs 😉

    Like

  10. Wijze Boris! Een prachtfoto!

    Liked by 1 persoon

  11. Wat een pracht hond,

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

