“Reclame”   30 comments

Restaurant

Posted 29 januari 2015 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , ,

30 responses to ““Reclame”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend Leo, wat een feest om zoiets voor je lens te krijgen.

    Like

  2. Prachtige foto !!!

    Like

  3. Wat een prachtige reclame, super foto, ze staan denk ik inmiddels te dringen voor een tafeltje! grtjs ๐Ÿ˜‰

    Like

  4. Een geweldig mooie foto Leo, en wat een prachtige reclame heb je er van gemaakt! De menukaart zal wel bestaan uit beukennootjes, eikels en pinda’s ๐Ÿ˜‰

    Like

  5. Zo mooi heb ik ze nog niet voor de lens gekregen Leo, prachtig.

    Like

  6. Zo val je niet in een zwart gat na je pensionering Leo. Klanten genoeg begrijp ik!!

    Like

  7. Geweldig wat een mooie foto en tekst ๐Ÿ™‚

    Like

  8. Dat is genieten! Zulke gastjes willen we graag zien.
    Mooi gefotografeerd ๐Ÿ‘

    Like

  9. wat een leuke beestjes zijn het toch, jammer dat ik ze hier bijna niet zie ๐Ÿ˜ฆ

    Like

  10. Geweldige reclame,prachtfoto van jullie mee-eters!

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtig shot Leo. Je dag kan niet meer stuk na zo’n plaat

    Liked by 1 persoon

  12. Wunderschรถn ich wรผnsche eine gute neue Woche lieber GruรŸ Gislinde

    Liked by 1 persoon

  13. Wat geweldig om dat in je tuin te hebben, super. Leuk gedaan ook!

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi, Leo. Dit modelletje wil ik ook wel voor m’n lens. ๐Ÿ˜‰

    Like

  15. Ik heb zijn contract pas verlengd. ๐Ÿ˜‰

    Like

  16. Zo maken we samen reclame.
    Of hebben we het eigenlijk over iets anders …….

    Vrolijke groet,

    Like

Geef een reactie

