“Fotohut”   13 comments

DSCF1943-1

Ik zal het jullie nu maar laten zien waar ik de foto’s van de vorige blogs heb gemaakt. Mijn “fotohut” is een heel comfortabele huiskamer, lekker warm met koffie en een koekje erbij. De raam open gezet en de camera op statief binnen langs de tafel onder handbereik. De vogels en eekhoorns komen elke dag langs om te eten en te drinken, zelfs op de tuintafel onder het raam. Dat is niet zo gek als je ze elke dag voert.

De fotosessie heeft maar 1 1/2 uur geduurd, want het werd te koud binnen. De foto’s waren alleen maar bijgesneden van RAW-formaat 4×3 naar 16×9 voor een mooier formaat bij een presentatie.

Nogmaals bedankt voor alle mooie reacties.

13 responses to ““Fotohut”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tja….in zo’n “fotohut” zit je natuurlijk voor je plezier, ik mis nog wel een hangmat Leo.

    Like

  2. Kijk dat vermoedde ik al….maar je woont ook uitgelezen
    Topserie heb je er van gemaakt

    Liked by 1 persoon

  3. Goed gedaan Leo. Al vanaf het begin dacht ik zoiets, zie mijn 1e reactie.
    Maar het was net zo overtuigend als ‘het bestaan van de Sint’ in mijn jeugd!
    Ik heb genoten van je foto’s en de informatie die bijgevoegd was. Top!
    Gr Jan W

    Like

  4. Een verwende luie fotograaf πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
    Maar dat heb je goed bekeken Leo.
    Gisteren werden wij ook weer eens verblijd met een eekhoorn . Ik zie ze niet zo vaak meer want ze worden hier zo.n beetje huis aan huis verwend.

    Like

  5. Het was de eerste keer in vijf jaar dat ik er speciaal voor bij gaan zitten.
    Heb het virus toch ergens opgelopen. Maar waar……..??…. πŸ™‚

    Like

  6. En ik maar denken dat je ergens in een houten hutje in het bos zat, hahaha, je hebt het goed bekeken en de foto’s zijn prachtig. Deze hut kan je vaker gebruiken πŸ˜‰

    Like

  7. Dus toch heel dicht bij huis! Wat een luxe hut,maar het heeft hele mooie foto’s opgeleverd,groetjes!

    Liked by 1 persoon

  8. Met een natuurlijke tuin en voldoende horeca gelegenheid voor je gevederde vrienden lukt ’t wel Leo πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. Dat is wel comfortabel.

    Liked by 1 persoon

  10. Nou lekker dan Leo, heel blogland is jaloers op je eigenste vogelhut. En trouwens ook op het uitzicht!
    Je hebt heel wat langs zien komen in anderhalf uur Γ©n ook nog vastgelegd. Wat een geweldige hut! Koffie en thee op aanvraag zeker? Nou je hebt mooie series gefliepst! Petje af! grtjs.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

