Paddenstoelen   16 comments

DSCF3861-1-2
De vliegenzwam, ik had ze dit jaar nog niet gefotografeerd.
16 responses to “Paddenstoelen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ook nog niet, Leo. Maar gelukkig zijn er genoeg die mij voorzien van mooie beelden.
    Jij nu ook, de grote paddenstoel lijkt zich te ontfermen over de kleintjes….. Mooi standpunt!
    Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

  2. Zó…wat is dit een schitterende foto Leo, hij kan zo in natuur tijdschrift !

    Liked by 1 persoon

  3. Mooie plaat. Kraakhelder, frisse kleuren en vol najaarssfeer

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een prachtige foto van de mooie vliegenzwammen Leo, dit jaar heb ik ze nog niet gezien, maar het blijft geweldig om ze te zien!

    Liked by 1 persoon

  5. wow! what a colorful cluster! beautiful!

    Like

  6. Ooh papa….deze is weer supermooi!

    Liked by 1 persoon

  7. Ik heb er dit jaar nog niet veel gezien, maar deze zijn prachtig Leo.

    Liked by 1 persoon

  8. Woooohw…..waar heb je dat moois gevonden. Heel fraai!

    Liked by 1 persoon

  9. En een nieuw thema zie ik. Deze heb ik ook al eens gebruikt maar ja…ik hou van verandering😄👍

    Like

  10. ohhhh en hóe leo,
    magistraal,
    prachtig mooi

    Liked by 1 persoon

  11. Wowwww, wat een scherpe foto! Leuk zoals die grote als een soort paraplu over die kleintjes staat. Volgens mij is er ook net een snoeper langs geweest. Zeker een paddo gebruiker! 🙂 Mooie plaat Leo!

    Liked by 1 persoon

  12. Die sind aber Klasse schönes Bild wünsche einen glücklichen schönen Dienstag liebe Grüße Gislinde

    Liked by 1 persoon

  13. Wat een prachtig groepje Vliegenzwammen bij elkaar!

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi hè? Het lijkt wel marsepein.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

