Wat zien ik……   12 comments

Ben ik mijn ochtend wandeling aan het maken, kom ik dit tegen………???

DSCF0602

12 responses to “Wat zien ik……

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahaha…….hier is over nagedacht Leo, je had nog wel een zak pinda’s meegenomen!

    Like

  2. Mooie foto met gevoel voor humor…

    Like

  3. golfer crossing. now that’s funny!

    Like

  4. Wat mag je niet voeren? Dat is de vraag 😄😄😄 je zult toch wel je fiets aan de hand mee mogen voeren?

    Like

  5. Ha ha – a special crossing for golfers!

    Like

  6. Als recreatieve fietser moet je ook op alles voorbereid zijn.
    Gr Jan W

    Like

  7. Gelukkig had je net je bammetje zelf opgegeten! Whhahaha, leuke foto, domme golfers!!!!

    Like

  8. Haha die is leuk !

    Like

  9. Niet voeren met….golfballetjes…..logisch houden ze geen lid meer over :-0

    Like

  10. Erg Leuk Leo 🙂 Vergis ik me nou of steekt er inde verte een golfer over

    Like

Geef een reactie

